Karakter.

Karakter.

Karakter.

Spillere kan ha maksimalt 46 tegn per server per konto; grunnbegrensningene er:

Abonnenter (VIP) er begrenset til syv tegn Premium spillere er begrenset til fem tegn. Gratis a spille spillere er begrenset til to tegn.

Til grunnbegrensningene kan du legge til to tegnspor med Mines of Moria-utvidelsen, en med klassen, og du kan kjope flere LOTRO Store Bonus Character Slots per server per konto fra Lotro Store, opp til totalt 46.

Niva representerer opplevelsen og styrken av karakterer, inkludert spillertegn og de fleste ikke-spillere, bade vennlige og fiende. Maksimumsnivaet (eller «nivahetten») er 115 siden oppdatering 21. Hvert niva krever en okende mengde opplevelsespunkter uavhengig av lop eller klasse.

Statistikk.

Tegnstatistikk er verdier som bestemmer hvor effektiv karakteren din er i a handtere og forsvare seg mot skade, motsta negative effekter, helbredelse og mye mer. Statistikk er pavirket av niva, utstyr, egenskaper, buffs og debuffs.

Startstatistikk.

Utstyrspor.

Alle tegn har samme utstyrspor, men pa grunn av ferdighetsbegrensninger kan det ikke v re mulig a bruke dem alle.

Dette er en fane pa Character Journal-siden i spillet. Den lar deg sette opp en biografi om karakteren din, inkludert en beskrivelse (opptil 2000 tegn) og et slektstre.

For a opprette et famili rt forhold kan du malrette mot en annen spiller karakter og bruke / adopt kommandoen. Dette gjor dem dine avkom, forutsatt at din generasjon er et hoyere tall enn deres. A v re i et famili rt forhold gir bade karakter en ny tittel. For eksempel: Mor av (navn) & amp; Sonn av (navn).

Dette er en fane pa Character Journal-siden i spillet. Dette er karakteren din i Monster Play, ogsa kjent som PvMP. Folgende statistikk spores pa denne siden:

Destiny Points.

Destiny Points er en type spill «valuta» som kan brukes til a kjope midlertidige buffs. Du tjener 200 destinasjonspoeng for hvert niva din karakter vinster etter niva 9.

Destiny-poeng kan bare brukes av VIP-kontoer.

Karakternivaer og erfaringspoeng.

Et karakterniva er bestemt av den totale mengden erfaringspoeng (forkortet XP) som det tegnet har oppnadd i lopet av livet. XP er gitt for a beseire fiender og for a fullfore oppdrag, gjerninger eller handverk etter vanskeligheten av oppgaven som ble fullfort, i forhold til det nav rende nivaet av karakteren. XP er gitt fra a drepe deg selv initiert eller hvis et annet tegn har skadet seg for deg – se Apne Tapping og Experience poeng for viktige detaljer.

Fiender har et angitt niva (som kan ses ved a klikke pa fienden). Dette nivaet bestemmer deres helse og styrke, og hjelper spilleren a gjenkjenne fiender som er relevante motstandere for ham eller henne. En mer detaljert forklaring pa fiendens nivaer og utfordringene de presenterer finnes her. Fiender som er ni eller flere nivaer under deg, vil ikke gi noen XP, selv om de er Elite eller Master Elite fiender.

Pa samme mate har oppdrag angitte nivaer (sett i Quest Log) som indikerer til spilleren hvor vanskelig de vil v re for hans eller hennes karakter a fullfore. For eksempel vil et niva 10 karakter fa mye XP for a fullfore et niva 15-soken (hvis han eller hun faktisk klarer a gjore det), mens det samme tegnet, etter a ha fullfort et niva 5-oppdrag, vil fa knapt noen XP i det hele tatt.

Folgende diagram illustrerer punktet hvor tegnet vil fa hvert niva og okningen i XP som trengs fra forrige niva for a oppna dette. For eksempel vil karakteren fa niva 5 ved 950 XP, som er en gevinst pa 400 XP fra nar han eller hun treffer niva 4.


Comments are closed.

Do you want to play in the most lucky casino? We gathered it for you. Click here now!