Portalus Games.

Portalus Games.

Portalus Games.

Utrolig online opplevelser.

Portalus Games, grunnlagt i 2012, er en online spillutvikler.

Okonomisk utvidelse – Piratekonomi Sporsmal.

Vi har mottatt mange sporsmal om piratekonomi-produksjonen i okonomien, og jeg vil gjerne rydde opp noen misforstaelser i denne forbindelse.

Forst og viktigst, Pirates vil kunne gjore hvert sluttprodukt de kan lage na etter revolusjonen.

Piratespillere er ikke tvunget til a vende seg til nasjonale gratishandlere for gjenstander i revolusjonen. Hvis et produksjonselement er nodvendig for grunnproduksjon eller produksjon av grunnskip, er det en grunnleggende struktur som har evnen til a gjore det. For spillere som styrer hele produksjonskjeden, kan det v re behov for tilpasninger som for eksempel a legge til en grunnleggende, ubegrenset Cooper’s Shop i tillegg til Lumber Mill, men de ekstra nodvendige bygningene for grunnproduksjon er alltid tilgjengelige for alle fraksjoner og karriere uten noen Treasure Aisle-elementer.

Som et kort eksempel, kan du fremdeles produsere det uten a matte ha noe fra Treasure Aisle (bare langsommere og til lavere pris) hvis du for tiden kan produsere en Hercules fregat (et grunnskip). Du kan trenge at Cooper’s Shop i tilfelle av blokkproduksjon hvis du nekter a kjope blokker fra andre kilder, men ekstra elementer som trengs, for eksempel en futtock eller rormontering for Hercules, har de oppskrifter lagt til Lumber Mill du sannsynligvis allerede eier som del av revolusjonen.

De samme oppskriftene speiles bedre i de revolusjonerte strukturer, men de betaler hoyere vedlikeholdskostnader for den produksjonsokningen. De unike produktene som produseres av revolver og partnernivastrukturer som ikke sprer seg ned til grunnstrukturer, er for revolverings- og partneroppskrifter og er ikke en del av grunnskipsproduksjon. Igjen alt som trengs for grunnskipsproduksjon kan produseres av en grunnleggende struktur.

Partnernivastrukturer (ikke partnernivaoppskrifter) er alltid tilgjengelige for alle karrierer og fraksjoner. De er ment for spillere som onsker hoyere produksjonsutgang med bruk av minimumsokonomi. Den typen produksjon er ikke onsket eller nodvendig av hver spiller, sa mange spillere kan v re i stand til a mote deres okonomibehov uten partnerstrukturer. Partnernivastrukturer er et alternativ for spillere som onsker a gjore storskala produksjon, men onsker ikke a handtere et overdreven antall okonomiske spor for a gjore det. Spillere som ikke onsker a gjore produksjonskapasitet med hoy kapasitet, kan finne at de ikke har behov for partnernivastrukturer i det hele tatt, men vil nok ha fordel ved a flytte til revolusjonerte grunnstrukturer i de fleste tilfeller.

Nar det gjelder okonomiske spor – vi skal tillate at kontoer utvides utover de 10 sporgrensene som er pa plass. Dette kommer ikke til a v re i den forste byggingen til Test-serveren, da vare forste tester prim rt er opptatt av ressursproduksjon og integrasjon med eksisterende strukturer. Mer informasjon vil bli gitt om dette nar vi begynner a diskutere innholdet i den andre testbyggingen.

Piratproduksjon pa dette punktet er ikke nevnt i detalj fordi grunnproduksjonen opprettholdes, og Pirates har allerede tilgang til det og kan fortsette a bruke den. Fokuset i denne ressursokonomi-delen av revolveringsoversikten har tungt funksjonen for frihandlerproduksjon og hvordan den integreres med andre som frihandlere er ment a v re den prim re produksjonskarrieren i spillet.

Vi er for tiden pa plan for a flytte den forste 2.15-bygningen til Test-serveren torsdag 8. mai, med planer om a flytte den andre bygningen til Test-serveren neste uke hvis det er mulig.


Comments are closed.

Do you want to play in the most lucky casino? We gathered it for you. Click here now!